Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-13, 23:57   #109
Borealis
Seniormedlem

Borealis sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 56
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Gått meg litt vill i alle råd og tips

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Jeg råder deg til å spise vanlig mat, å holde deg til mest langsomme karbohydrater. Jeg har prøvd mange lavkarbodietter, og for meg har d ført til total forvirring på mat fronten. Det har resultert til at jeg innimellom har fått mathunger å overspising. Har gått opp fra 68 kg til 85 pga dette tullet. Nå er d slutt å jeg har meldt meg på Grete Roede kurs for å lære meg å spise sunt igjen. Trener mye gjør jeg også, så trenger sunne karber. Sammfunnet er heller ikke laget for å leve på lavkarbo livet ut. Bare se i Asia der nesten alle spiser ris og er faktisk slanke. Nei lavkarbo er blitt et hysteri og gjør hodet og kroppen forvirra.

Klart du får være her, - og ytre dine meninger!
Men du må da forvente reaksjoner når du inne på et lavkarboforum forfekter at lavkarbo er et hysteri, at du må på GR for å lære å spise sunt igjen etter å ha (angivelig) levd lavkarbo, og IKKE MINST at ordlyden din for mange tolkes dithen at du fraråder et lavkarbo kosthold.

Poenget er IKKE hva du velger å gjøre/hva du mener er best for deg, men at du kommer med uttalelser som jeg synes bør bakkes opp med sterkere argumentasjon, ikke bare slenges ut, - når det oppfattes som råd til en nybegynner.

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat