Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-13, 20:18   #100
Kari Marita
Seniormedlem

Kari Marita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Gått meg litt vill i alle råd og tips

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Ja, for det er det du føler som funker best for deg. Men det betyr ikke at det er det som er det beste likavel. Hva skjer den dagen du ikke klarer moderere deg på GR? Du sier jo selv at ting funker til å begynne med, men så går det skeis etter hvert.

Nei d har jeg ikke sagt, d var bare på lavkarbo jeg har hatt d sånn. På et vanlig kosthold har jeg ikke opplevd slik sukkerhunger og overspising. De tror jeg har med at da får du i deg alle næringsstoffene og all mat, slik at ingen ting er forbudt å spise. Men passe på å spise bare litt av d usunne. Så for meg er d rette å spise et vanlig kosthold for resten av livet. Det har også med at da kan jeg spise den maten jeg har lyst på i moderate mengder. Slipper da å ha dårlig samvittighet for å spise en banan, som egentlig er galskap for det er jo en sunn frukt. Så d går litt på d psykiske også. Men dette er min erfaring og jeg sier ikke at andre trenger å ha d sånn. Kanskje noen.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat