|
Sv: Netto karbohydrater Allevo pulver - svar fra leverandør
Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.
jeg mente ikke diskusjon rundt pulverkurer for å gå ned i vekt, men at de fleste her faktisk diskuterer hvordan man kan gå ned i vekt 
Det at flere her er skeptiske til pulverkurer er vel greit, mange har erfaringer med dette og deler disse med deg deg. De synes ikke dette er den beste veien å gå ned i vekt. Men om du velger å gjøre det er jo det helt greit!
Tonen på forumet kan nok til tider være ganske så amper, det har bare litt sånn de siste årene av en eller annen grunn.
Det er veldig mange har som har opparbeidet seg en enorm kunnskap om lavkarbo. De har lest seg opp og kan mye av det tekniske. Selv er ikke jeg så interessert i akkurat det, men heller å vite hva som fungerer for meg. Vi er jo alle så forskjellig, og ulike ting fungerer for forskjellige. Jeg tåler for eksempel ikke å være i ketose, men lever best med 50-70 gram karbohydrater om dagen og ikke så mye fett. Jeg har fått gjennomgå i mange diskusjoner jeg også, på grunn av det "høye" nivået av karbohydrater.
Du setter også fingeren på noe som jeg virkelig ikke liker her inne, den nedlatende tonen. Jeg beklager om jeg virket sånn overfor deg i kommentaren lenger oppe, man bli kanskje revet litt med av tonen. Det er viktig å tenke seg om før man poster noe.
Ønsker deg lykke til med å finne din vei 
Takk for at du sier det. Jeg har vært på flere forum som omhandler andre ting, men må si jeg blir overrasket over tonene her inne. Husker dog at det har vært litt sånn på Kostdoktorn og Lena Beatrice, så man kan jo lure på hvorfor en matretning gjør at man blir så bastant. Jeg må nå finne min vei uansett. Men ned skal jeg og det gleder jeg meg til: )

|