Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-13, 18:19   #23
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 58
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Netto karbohydrater Allevo pulver - svar fra leverandør

Opprinnelig lagt inn av Leyyda, her.

Men det gjør de jo. Om du søker på alle pulverkurene som nærmer seg lavkarbo så er det mange tråder og svar om det. Søker du på kick start er det akkurat det samme. Hadde jeg spurt legen min - vil jeg tro at han hadde syntes det som hjalp meg ned i vekt er best. Allevo er et pulver man kjøper på apoteket.

Jeg synes det blir veldig snevert at man bombastisk slår fast at det kun er en ting som gjelder. Alle andre er omentrent like kloke som om de er født i går, eller er usunne. Jeg skulle ønske dette var et forum for lavkarbo elskere, uten at man blir sett på som en idiot fordi man ønsker å finne sin vei til hva som faktisk kan fungere for en selv.

Men det er mulig jeg har postet i feil tråd eller noe.

jeg mente ikke diskusjon rundt pulverkurer for å gå ned i vekt, men at de fleste her faktisk diskuterer hvordan man kan gå ned i vekt

Det at flere her er skeptiske til pulverkurer er vel greit, mange har erfaringer med dette og deler disse med deg deg. De synes ikke dette er den beste veien å gå ned i vekt. Men om du velger å gjøre det er jo det helt greit!
Tonen på forumet kan nok til tider være ganske så amper, det har bare litt sånn de siste årene av en eller annen grunn.
Det er veldig mange har som har opparbeidet seg en enorm kunnskap om lavkarbo. De har lest seg opp og kan mye av det tekniske. Selv er ikke jeg så interessert i akkurat det, men heller å vite hva som fungerer for meg. Vi er jo alle så forskjellig, og ulike ting fungerer for forskjellige. Jeg tåler for eksempel ikke å være i ketose, men lever best med 50-70 gram karbohydrater om dagen og ikke så mye fett. Jeg har fått gjennomgå i mange diskusjoner jeg også, på grunn av det "høye" nivået av karbohydrater.
Du setter også fingeren på noe som jeg virkelig ikke liker her inne, den nedlatende tonen. Jeg beklager om jeg virket sånn overfor deg i kommentaren lenger oppe, man bli kanskje revet litt med av tonen. Det er viktig å tenke seg om før man poster noe.
Ønsker deg lykke til med å finne din vei

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat