Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-13, 16:41   #83
Kula
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2006
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Gått meg litt vill i alle råd og tips

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Jeg sier meg ferdig med denne diskusjonen, alt jeg ville var å fortelle hvordan jeg har opplevd å leve på lavkarbo den siste tiden. Det har ikke vært positivt for meg, så derfor velger jeg et "vanlig" kosthold heretter. Å ja jeg har mer tro på at d er sunnest i lengden. Men det står jo fritt for alle andre å ha sin egen oppfatning. Alle må finne sin diett som de føler fungerer best.

Du har jo selv fortalt at du klarte å bli overvektig før du begynte med et lavkarbokosthold. Du klarte også å bli overvektig etter at du begynte med et lavkarbokosthold. Det siste klarte du riktignok ved å ikke spise lavkarbo, men tvert i mot mye sukker, igjen ifølge deg selv.

Jeg håper for din del at du finner den egentlige grunnen til at du ikke klarer å holde deg normalvektig.

Lykke til!

-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat