Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-13, 16:03   #15
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken varer bør jeg kutte først?

Meieriprodukter KAN være en stopper. Men i det store bildet er det ingenting å tenke på! Av og til fordi at de er næringstette og av og til fordi at folk ikke klarer å bryte ned melkeproteinene, eller noe i den duren.

Ikke noe å tenke på, før du har stått stille leeeeengeeeee og vel. Sjøl har jeg ikke en eneste partystopper når det kommer til matvarer. Her er det ekstremt fysisk stress, sykdom eller næringsoverskudd som får det til å stå stille.

Meeen, hvis du skal tenke på det så er sikkert fløte et greit sted å starte. Også er det kanskje lettere å kutte ut nøtter og frø, enn det er å kutte ut ost og sånt? Også kan du jo gå en tur i ny og ne. Puste rolig og ikke stresse med nedgangen. Har du ikke gått ned noe i cm heller forresten? Blomkål og brokkoli har jeg aldri hørt om at kan stoppe ting..

En ting med cottage cheese er at mange får ekstremt mye kviser av det. Så er man plaget av kviser kan det være kjekt å kutte dem ut.

Sist redigert av nellie : 27-02-13 kl 16:12.
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat