Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-13, 10:57   #32
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Første dagen og allerede lei

Opprinnelig lagt inn av mar1, her.

Det må da være lov å prøve noe (ordentlig!) uten å være helt overbevist eller hva?

Så klart! Det er helt fair! Om du gir det i hvert fall en måned eller tre, så har du i det minste et grunnlag for å si om det funker for deg, både hva angår trivsel og effekt.
Og jeg tror helst det er slik at mange brukere her har erfart, kanskje også opp til flere ganger, at det å gå tilbake til det kostholdet man hadde før man la om til lavkarbo har ført til at man både går opp alt man har gått ned og i flere tilfeller tilbakekomst av gamle plager, og så deler man det med nye fordi man ikke ønsker at andre skal gå i samme fella.
Men er det Fedon du sikter mot etter dette, så tror jeg ikke du har så mye å bekymre deg for. Fedon har jo rom for både variasjoner innenfor gitt kosthold, og det er heller ikke så krise å ramle litt av vogna en og annen gang når man ikke har en ketose å falle ut av, og det er et finfint kosthold mange her inne holder med gode erfaringer.
Det er supert at du leser! Og det å legge en plan rent teoretisk, men i praksis ta en og en dag ad gangen har jeg i alle fall selv erfart at gjør ting lettere og mer overkommelig.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat