Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-13, 09:33   #73
milena
Seniormedlem

milena sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Gått meg litt vill i alle råd og tips

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

Jeg kunne godt tenkte meg en vitenskapelig referanse/bok/forskning/ukeblad whatever, hvor du har funnet denne opplysningen

Om man setter seg godt inn i lavkarbo-pyramiden (matpyramiden)og bruker disse matvarene, skal det noe til å ikke få de næringsstoffene en trenger. Legger man seg derimot på VG-lavkarbo som noen kalte det, - kan man kansje få mangler etterhvert. Jeg har aldri spist så mye grønt og bær som på lavkarbo, - og det istedenfor potet, ris, pasta....som ikke inneholder noe jeg da går glipp av.

Signerer denne! Og blodprøvene mine har aldri vært bedre. Hvis jeg tenker meg om så spiser jeg: rene kjøttprodukter (så mye som mulig - blir en pølse i ny og ne...), og så spiser jeg mye grønnsaker, og så spiser jeg bær og litt frukt (jeg er ikke så streng lenger), frø og nøtter, og så spiser jeg fett fra rene og gode kilder (ikke hjertego "matfløte" av skummet melk og oljer ). Det eneste jeg ikke spiser er sukker, korn (får nok i meg litt av det også i ny og ne), ris og potet - og ingen kan fortelle meg (ikke legen min en gang) at dette kan være usunt! Jeg har ikke funnet ett bevis noen plass at noe av det jeg spiser og ikke spiser kan skade meg på noen måte.