|
Sv: Gått meg litt vill i alle råd og tips
Opprinnelig lagt inn av nøtteliten:-), her.
Min useriøse påstand kommer fra det du selv skriver:
"mathunger å overspising. Har gått opp fra 68 kg til 85 kg"
"Men grunnen til at d ikke fungerer over lengre tid er at kroppen ikke får alle sammensatte næringsstoffene den trenger, altså nok karbohydrater. Derav kommer lysten etter karbohydratene, i mitt tilfelle sukker. Får kroppen alle næringstoffene hele tiden, får en ikke denne store lysten etter sukker feks, å overspiser."
Nå har jeg gått lenge på lavkarbo før dette begynte å utarte seg da. Hva mener du ut fra det jeg selv skriver? Jeg vet jo hva lavkarbo er fordi om jeg skriver dette, og jeg har fått energi fra fett. Hva er det du vil fram til? Skjønner ikke..Jeg skrev jo nettopp dette innlegget fordi at lavkarbo ikke funker for meg som kosthold resten av livet. Men jeg har jo erfart lavkarbo for det. Jeg sier ikke at det er lavkarbo som har gjort at jeg har gått opp i vekt, men hungeren etter forbudt mat, etterhvert når jeg gikk på lavkarbo. Bare så det er sagt så er jeg fortsatt for at en skal spise flest langsomme, og moderate mengder med raske karber. Men spise litt av all mat i moderate mengder. Det fungerer best for meg resten av livet, og d er d viktigste at en finner en diett som en kan leve med.
|