Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-13, 21:59   #57
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Gått meg litt vill i alle råd og tips

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Nei gikk ned av lavkarbo jeg, men problemet var at jeg fikk hunger etter annen "forbudt mat" i perioder, spesielt sukkerholdige matvarer. Så overspiste jeg, så over på lavkarbo igjen osv. Følte alltid at jeg manglet noe i kostholdet. Derfor går jeg nå over til et mere vanlig kosthold, å melder meg på Grethe Roede for å lære meg å spise sunt igjen. Føler allerede at søt hungeren er bedre etter jeg gikk over til mere vanlig kosthold. Men er fortsatt obs på å spise mest langsomme karbohydrater og være moderat med raske karber.

Du gikk jo på psmf hvis jeg ikke husker feil. Det er jo en ekstremvariant med ikke bare svært lite karbohydrater, men også svært lite fett. Det kan jo være det var fett du følte du manglet og ikke karbohydrater

TS: Skjønner godt at det er vanskelig å orientere seg i denne jungelen , men les deg opp og prøv deg frem så finner du sikkert det som fungerer best for deg

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat