Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-13, 21:58   #56
Kula
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2006
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Gått meg litt vill i alle råd og tips

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Nei gikk ned av lavkarbo jeg, men problemet var at jeg fikk hunger etter annen "forbudt mat" i perioder, spesielt sukkerholdige matvarer. Så overspiste jeg, så over på lavkarbo igjen osv. Følte alltid at jeg manglet noe i kostholdet. Derfor går jeg nå over til et mere vanlig kosthold, å melder meg på Grethe Roede for å lære meg å spise sunt igjen. Føler allerede at søt hungeren er bedre etter jeg gikk over til mere vanlig kosthold. Men er fortsatt obs på å spise mest langsomme karbohydrater og være moderat med raske karber.

Hvis jeg forstår deg riktig, mener du at lavkarbokostholdet du hadde er indirekte skyld i at du nå har lagt på deg. Hva er da skyld i at du la på deg før du begynte med lavkarbokosthold første gang?

-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat