Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-06, 13:15   #65
flap
Medlem

Medlem siden: Aug 2005
Alder: 50
flap har en fantastisk aura rundt segflap har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarbo og kreft

Opprinnelig lagt inn av 205gti16v

Kvifor er du så bitter på Skaldeman? Det der syns eg er ein lite fruktbar måte å ordlegge seg på.

Tja, jeg er tildels enig med deg på det punktet. Jeg kalte i alle fall ikke mannen for idiot, det jeg gjorde var vel å insinuere at han hadde dårlig dømmekraft. Jeg er ikke bitter på noen, lot vel irritasjonen ta overhånd. Jeg kunne godt ha forklart nærmere men lar det ligge. For å si det slik så håper jeg at jeg får gleden av å være den andre som havner i "Ignorer"-filteret til Skaldeman.

I etterkant er det mange som mner at et kraftuttrykk som "idiot" og andre betegnelser er på sin plass. Hvorfor er jeg en idiot? Er det fordi jeg ikke svelger alt rått? Fordi jeg setter spørsmålstegn ved informasjon andre meddebattanter kommer med? Jeg trodde forskjellig syn på saken er fruktbart for enhver diskusjon. Det var en som skrev at jeg ødela debatten, er det altså slik at hvis man kommer inn og er kritisk så ødelegger man debatten? Jeg tar som sagt selvkritikk på "manglende dømmekraft", men ødela jeg debatten? Det er også merkelig at de samme enkeltpersonene kommer igjen og igjen og direkte mobber alle som ikke har same syn på alt.

I går kveld hadde jeg bare lyst til å droppe lavkarbo.no og aldri sette en fot her inne mer, sikkert til stor glede for Skaldeman og et par andre debattanter. Men så ser jeg at postkassa er full av positive tilbakemeldinger og sjokk over hva andre debattanter kan få seg til å si. Så jeg gir nå lavkarbo.no en sjanse til.

flap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat