|
Sv: Gått meg litt vill i alle råd og tips
*kremter og lister meg stille inn i samtalen igjen*
Nå må jeg innrømme at jeg blir litt forvirra her.... Noen mener det er USUNT å leve lavkarbo "style"? Trodde dette skulle være så sunt jeg?
Men jeg antar at man selv best kjenner sin egen kropp, og at kroppen sier i fra dersom man gjør noe riv ruskende galt med den...
Jeg har hvertfall bestemt meg for å prøve det, men jeg må si jeg blir litt forvirra i dette store forumet, med alle disse menneskene som mener at "sine livstiler" er den eneste rette...
Jeg håper nå jeg klarer å holde meg på riktig spor. Jeg bommer og driter meg ut av og til, og får et sukkerkick uten ende, og da spiser noe "ikke bra" mat, men men, kjenner på den "gode dårlige samvittigheten" (den som kjennes så godt i magen at jeg håper jeg ikke gjør det igjen ) og går videre med dagen 
Mitt mål er mitt mål, og min måte å komme meg dit, er min. Og det tror jeg at alle bør få lov å ha, uansett hvilken måte og vei de velger. Jeg sier ikke at MIN MÅTE er den eneste rette, jeg sier at min måte tror og håper jeg er den rette for MEG 
Jeg har ikke vært medlem så lenge enda, så jeg håper jeg etterhvert kommer mer inni dette, og blir litt kjent med noen og at de kan være gode støttespillere her Jeg forstår godt at på et så stort forum må man nesten finne minst 5 stk som ikke er enige med min måte, eller din måte, å leve på, men ok, er ikke det bra da? Tenk hvor kjedelig verden var om alle var like, likte det samme, hatet det samme osv? Nei, litt diskusjon og "varme" må man få til, det krydrer hverdagen så fint syns jeg 

|