Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-06, 13:02   #64
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo og kreft

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro

Og den siste kommentaren din der synes jeg var litt unødvendig...

Jeg syns den er veldig viktig, for det stemmer jo. Media har jo HELE tiden skrekkhistorier om pasienter som har fått en vurdering fra legen og blitt sendt hjem, for så å dø dagen etter, eller i beste fall for så å gå til en annen lege og bli lagt inn akutt og reddet livet. Dette er jo de verste historiene, men det skjer, og det skjer ikke så sjelden heller! Jeg er ingen "legehater", jeg stoler selvsagt på legene, men ikke BLINDT. Jeg prøver å tenke selv også, og kanskje også få en annen leges vurdering om jeg ikke føler min leges vurdering er god nok. Man har jo ansvar for egen helse og bør lytte veldig godt til seg selv.
Uansett om vi er uenige i dette så står jeg for det jeg sier her, ned til minste detalj.