Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-13, 16:36   #34
Kari Marita
Seniormedlem

Kari Marita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Gått meg litt vill i alle råd og tips

Opprinnelig lagt inn av index, her.

De fleste av oss her inne er ikke på diett, vi har bare lagt om kostholdet til noe som kroppen trives bedre med! Det er noe helt annen enn en såkalt slankekur/diett.

Så du mener at fordi du har virret hodeløst fra det ene til det andre og nå endt opp med sultediett (dvs Grethe Roede), så har ikke andre folk nytte av et godt planlagt og velfungerende lavkarbokosthold? Jeg sliter med å se logikken her...

Grethe Roede er ikke sultediett. Jeg har heller ikke virret hodeløst fra d ene til d andre. Men gikk ned over 40 kilo på vanlig mat ingers rugbrød, og holdt vekten bra inntil jeg begynte å gå på lavkarbo kosthold. Noen har sikkert nytte av å leve på lavkarbo, men d er jo vannskelig å leve et bra liv uten å tenke på mat hele tida. Når du skal på restaurang feks. Samfunnet er rett å slett ikke laget for å leve på lavkarbo kosthold. Da har ikke maten som selges i butikkene vært der, som poteter, ris, pasta, brød osv.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat