|
Sv: Gått meg litt vill i alle råd og tips
Oisann, ble visst debatt ut av dette 
Altså, først av alt, la meg gjøre EN ting klart 
Jeg har satt en MÅL VEKT! Ikke en "jeg skal ned til 48 om jeg så ikke kan stå oppreis med den vekten"Vekt! Jeg må jo som tidligere sagt, se når jeg går ned, når jeg bør stoppe. MEN, for en som alltid har hatt "litt ekstra" er det vanskelig å vite AKKURAT hvor på vekten man kan/bør/skal ligge.... Det er vel derfor jeg må sette en målvekt!?! Fordi jeg har sjekket med BMI kalkiss, og jeg har vært nede mot 50 tallet, og enda hatt noen "heidundrende" hofter som jeg helst vil kvitte meg med minst halvparten av.
Jeg har også to kroniske diagnoser som gjør trening litt vanskelig, i perioder kan jeg ikke gå uten krykker en gang. Derfor må jeg holde et noenlunde strengt kosthold, for å ikke skli hellt ut i disse periodene. Jeg tviler sterkt på at dersom jeg går ned til 48 kg vil jeg se horribel ut, slik det føles som noen i tråden kan mene... Og det å dra barns vekt inn i dette blir vel litt feil. Jeg har en sønn på 9 år, som ikke er langt unna like høy som meg, så man må nok ta litt høyde og kroppbygning med i bildet, og heller legge alder til sides her. Man kan snu det, og si at dersom et barn på 13 år veide 55-60 kg, ville det være HEILT galt... NEI, ikke nødvendigvis! Hvor høyt er barnet, hvilken kroppsbygning har barnet? osv osv osv.. Så alder er nok ikke hovedelementet her mener nå jeg.
Kan forresten nevne at kvelden ble relativt kort for meg på lørdag 
Drakk nå noen glass Vodka og Sprite Zero hjemme, så hadde jeg 1 glass knusktørr hvitvin på by'n... Problemt kom da noen plasserte en "tyrker" foran meg.... EN eneste en ødela resten av kvelden for meg, for det smalt noe så inni hampen, at det beste stedet for meg ble nok rett hjem i seng Men det var gøy så lenge det varte Og JA, jeg spiste før jeg drakk også 

|