|
Sv: Gått meg litt vill i alle råd og tips
Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.
Jeg råder deg til å spise vanlig mat, å holde deg til mest langsomme karbohydrater. Jeg har prøvd mange lavkarbodietter, og for meg har d ført til total forvirring på mat fronten. Det har resultert til at jeg innimellom har fått mathunger å overspising. Har gått opp fra 68 kg til 85 pga dette tullet. Nå er d slutt å jeg har meldt meg på Grete Roede kurs for å lære meg å spise sunt igjen. Trener mye gjør jeg også, så trenger sunne karber. Sammfunnet er heller ikke laget for å leve på lavkarbo livet ut. Bare se i Asia der nesten alle spiser ris og er faktisk slanke. Nei lavkarbo er blitt et hysteri og gjør hodet og kroppen forvirra.
Du er klar over at du er på et lavkarboforum befolket av en hel masse folk som faktisk har fått et langt bedre liv, slankere og med bedre helse ved hjalp av e eller annen form for lavkarbokosthold? Å trekke inn asiatere i regnskapet er ikke særlig saklig heller, da verken påstanden om at alle der er slanke, eller at de som nettopp er det spiser så himla mye ris (eller mye mat generelt for den saks skyld), blir for dumt. Skal vi først snakke om asiatere, kan jeg f.eks. opplyse om at sumobrytere spiser ris for å gå opp vektklasser, og fett for å gå ned vektklasser.
At du ikke har noen suksess med lavkarbo sier ingenting om alle oss andre som faktisk har det. Og hva er "normal mat", egentlig?

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|