Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-13, 19:57   #6
Moogie
Seniormedlem

Moogie sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 46
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill

Sv: Noen utfordringer jeg håper å få hjelp til..

Jeg har lært at det hjelper med litt planlegging når det gjelder matpakke og mat på farta. Jeg baker store lavkarbo pizza med masse god fyll på f. Eks i helga og fryser den i passelige biter. Så har jeg den med meg som matpakke. Baker også lavkarbo brød og muffins og knekkebrød, store omlet med skinke og grønnsaker ol som er greit å ha for hånden også tar jeg opp den porsjon jeg trenger. Om jeg er på farta på butikken og ikke har noe med meg så kan jeg jo stikke innom matbutikk for litt påfyll: en pakke salami eller skinke og en pakke osteskiver, ølpølser er supre å ha med i veska eller kjøpe når man er på farta. Avokado er også super lunch! Når det gjelder mat på besøk hos noen så kommer det an type mat. Til middag så er det som oftest mesteparten som kan spises sammen med andre, bare kutte ut det jeg ikke kan spise. Til kaffe baker jeg bare en god lavkarbo kake og tar med. Det blir godt mottatt
Jeg trur det gjelder bare å se etter muligheter og ikke se på begrensninger masse lykke til!