|
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?
Opprinnelig lagt inn av VSB, her.
Sliter med belastningsskader i knær og hofte, så bør ta det med ro med trening. Trene litt styrke på overkropp. Men dette trigger angst og overspising, så nesten en kg opp. Fikk henvisning til MR og time i juni... Ser heldigvis ut som det er kortere ventetid et annet sted, men det virker jo litt håpløst i Norge i dag. Fra de små enkle tingene og over til det mye mer alvorlige... Og så har jeg noen tillits issues i utgangspunktet.
Hva med yoga da? Har nettopp lest at i trial mellom psykofarmaka og yoga så hadde medisinene forsprang etter 6 uker, mens yogan vant etter 10måneder.
http://fitness.mercola.com/sites/fit...paign=20130222
Det var da på depressjon ...
Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.
Hva du vet og kan! Jeg hører på deg og tar dobbeldose d-vitamin.
Influensaen er på retur; våknet nesten feberfri i morges. Og jeg våknet... Det er mer enn hva jeg gjorde i går; da var jeg oppe og spiste litt i 11-tia og sov videre til 16. Fredag er veiedag, og vekta viste 67,8 i dag. Det er vel ikke helt reelt siden jeg har spist mindre enn normalt de siste dagene (har forsøkt å spise mest mulig normalt, men det har ikke blitt middag). Ha en god fredag alle sammen; jeg skal holde sofaen varm
Hehe - noen fordeler skal man ha av klisterhjerne. Det er bare synd at "klisteret" er så uberegnelig...
Godt at du er på bedringens vei.