|
Sv: Lavkarbo og kreft
Opprinnelig lagt inn av flap
Kanskje burde du herr Skaldemann ta til etterretning at du gjennom din bok har en viss tilhengerskare som kunne finne på å tro på det du sier over her. Kreftpasienter må gjerne prøve alt av alternativ medisin, tro har flyttet fjell før. Men bare det å referere til en som sier man ikke skal "störa" en kreftsvulst vitner om manglende dømmekraft. Men jeg forstår jo at alt som smaker av tradisjonell medisin møtes med stor skepsis hos deg. Det å insinuere at det medisinske miljøet ikke gjør alt de kan for å kurere kreft sier jo også sitt...
Kvifor er du så bitter på Skaldeman? Det der syns eg er ein lite fruktbar måte å ordlegge seg på.
Og her kommer min meining: generellt har eg inntrykk av at leger grovt undervurderer kostholdet sin grad av betydning(sjå super size me) Ta diabetesforbundets kostholdsråd f.eks(les nyeste mat og helse), men nåken må jo leve av å selge insulin
Det med at svulster kommer av høgglykemisk kost har eg tro på, det finst jo ikkje kreft hjå naturfolk.
Tiltroen til leger blir endå meir svekka av ein episode eg hadde med ein lege som ville gi meg antibiotika sjølv om eg sa at eg var på vei til å bli frisk. Sjølvsagt nekta eg.( dette var før eg begynnte å ete store mengder smør, rømme, feitt kjøt o.l. har ikkje vore sjuk etter at eg gjekk over på høgfettkost)
Berre så det er sagt så vasser eg i smitte kvar dag, jobber i ein barnehage med 125 barn. Litervis med snørr altså
Ønsker meg eit bombekalorimeter sånn at eg kan forbrenne maten sånn som ernæringsrådet vil eg skal http://www.houm.no/produkter/bombekalorimetre.htm
Shut up, Brain, or I'll stab you with a Q-tip!
Homer Simpson
|