Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-13, 22:02   #18854
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Altså, Trinny og Susannah kommer sånn tilfeldig ruslende nedover en gate, prater litt om ditt og datt, og finner tilfeldigvis en jente som sitter på en benk, eller står i en butikk. Og så snakker de plutselig sammen som nære og gamle venner, om hvor vanskelig livet er, mobbing og alvorlige sykdommer ..... og så blir de med i programmet.

da begynner jeg å lure. For møter de faktisk tilfeldigvis så mange håpløse og interessante og villige folk, bare ved å vandre ned den gaten, og begynne å prate med noen ??

Eller er dette arrangert på forhånd. Sånn: Nå sitter du der og ser opptatt ut, og så kommer vi, og så prater vi litt, og så sier du ja til å få motehjelp, og så kommer det på tv. ??

Jeg hadde vel rygget baklengs tror jeg, for å komme bort fra kamera, og hadde jeg turt å snakke med dem, så hadde jeg ikke nevnt ordet mobbing, vanskelig oppvekst osv osv. For hvorfor skal hele landet vite slike ting da ?

Så, er det noen som vet om dette er tilfeldige møter, eller er det faktisk bare et forsøk på å få det til å se naturlig ut?

Synes programmet er veldig gøy, og liker å se på, men har liksom hengt meg litt opp i dette med de tilfeldige møtene hehe.

Siden de søker etter deltagere til neste sesong i reklamepausene går jeg ut fra det er folk som har søkt...

I tillegg var det jo denne saken om de som følte seg lurt til å se mest mulig jævlig ut og ikke gå til frisøren på månedsvis osv når de skulle filmes.