Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-13, 12:33   #1213
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Fedona, her.

Sniker meg inn for å ønske dere en fantastisk helg! Jeg reiser til Trøndelag i dag, skal i begravelse til min kjære tante. Det gikk fort med henne. Sykehustabbe! De glemte å varsle henne at hun hadde kreft og var ubehandlet i 7 måneder.... Og da var det for sent går det an? Skikkelig leit er det.

Så i helga er ikke kostholdet så viktig, skal være mange plasser. Fredag kveld skal jeg og mine søstre ut på byen i Trondheim, og det er maaaaange år siden! Det ser jeg frem til

Vi snakkes!

Nei! ... kondolerer så mye. Håper at dere orker å sende dem til pasientombudet sånn at de får frisket opp i rutinene sine.

Håper at du får en så fin tur som kan kan under sånne omstendigheter - og klarer å glede deg fullt ut over det som er bra.