Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-13, 10:31   #1211
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.

Hva tok du da? Eller spiste for å hjelpe på?

Jeg brukte disse
http://www.bigvits.co.uk/product.asp...id=19&tid=&bid= (Dette er tabletter og de lukter kattepiss, men det overlever man...)
For meg var nok magesyrebiten kanskje viktigst fordi jeg prøvde først et annet produkt som også heter "Super Enzymes" (Kapsler i sånne pop-brett i eske), men de virket ikke like godt.
Jeg tok dem som virket midt i måltidet og 2 i større middager, ingen i små måltider. For min del kunne jeg også se på output at fordøyelsen bedret seg (De gjenkjennelige bitene forsvant.)

Jeg jobbet meg gjennom to bokser før magen var ganske bra. Kjenner vel at jeg av og til kunne trengt en tablett eller to - spesielt når jeg skal spise større måltider og kroppen ikke er helt i lage på forhånd (f.eks at jeg har tullet med for mye melk eller har ikke sovet nok i en periode). Det avlaster rett og slett et punkt som hos meg tydeligvis slår ut under stress (det vide stressbegrepet).... (Mamma gjorde det samme - før hver jul jobbet hun seg magesyk med rundvask og kakebakst ... hun var litt Tårnfrid på hjemmebane før jul.)