Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-13, 00:23   #9
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 58
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Dette har jeg spist idag. Gjør jeg riktig?:)

Opprinnelig lagt inn av Mimie, her.

Ok.. Bruker en del fløte ja.. Hvorfor må jeg passe på mengden (med fare for å virke heeelt bak mål) , og hvor mye fløte bør jeg maksimalt bruke på en dag? Er det bedre å blande eggerøren med vann evt. melk? Middag hadde jeg faktisk ikke, glemte det helt bort.. Var ikke så veldig sulten før trening, samt at jeg jobbet og dro rett for å trene, så da ble det bare mellommåltidet... Men tok resten av salaten etter trening/på kvelden da..

Anbefaler deg å bare prøve deg fram litt nå i begynnelsen, samtidig som du leser om det grunnleggende ved din retning. Jeg synes det er litt for tidlig å skulle vurdere menge fett etc. Jeg ser at du skriver egendefinert under retning, men det er lettere å velge en retning og følge den oppskriften og sammensetning og fordeling av fett, karbohydrater og protein. Her inne følger vi så mange ulike retninger, og det er lett å bli forvirret. Jeg følger fedon for eksempel, så jeg spiser noe mer karbohydrater og mindre fett.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat