Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-13, 13:34   #1208
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.

Enzymer/magesyre er ikke min "greie", men sier du så.... Det er mulig. Jeg opplever at maten "stopper opp" på et vis, blir oppblåst, og føler meg stappet; og det sitter i lenge. Ikke bare de timene som normalt går etter å ha spist, men gjerne mange timer lengre. Det kjer også om jeg spiser for mye knekkebrød(dvs trygt) som annen mat. Fordelen er at jeg spiser mindre måltider, ulempen at jeg spiser (kanksje) for lite.

Jeg hadde som kanskje høres litt likt ut en periode før jeg fikk fordøyelsen mer på plass. Det hjalp meg med "fordøyelsesenzymer med magesyre" til større måltider til kroppen selv fikk ordnet opp.

Du har min fulle støtte! Jeg har også en sta tulling som jeg stort sett er glad i

Så det er flere av dem, ja...

Melkeredusert og alkoholfri - en ny diett på gang? Fikk litt assosiasjoner til begrepet hvite dager/uker med det samme

Burde rett og slett ha karret meg til bake til strikt primal blueprint. Det var den maten jeg fysisk sett ubetinget hadde det best på... Men så var det det der med å gjennomføre og unngå lettvinte "løsninger" da. "Ånden er villig, men kjødet er skrøpelig"