Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-13, 11:16   #1207
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Tarato - så rart... det kunne jo nesten virke som du ikke har nok ensymer/magesyre eller at du spiser noe som ikke er så veldig bra for deg? (Digger forresten avataren din. Pippi er alltid så positiv.)

Enzymer/magesyre er ikke min "greie", men sier du så.... Det er mulig. Jeg opplever at maten "stopper opp" på et vis, blir oppblåst, og føler meg stappet; og det sitter i lenge. Ikke bare de timene som normalt går etter å ha spist, men gjerne mange timer lengre. Det kjer også om jeg spiser for mye knekkebrød(dvs trygt) som annen mat. Fordelen er at jeg spiser mindre måltider, ulempen at jeg spiser (kanksje) for lite.

Vel. (Som Kanutten IKKE sier... ) Jeg er ikke opplagt i dag - har hatt en drittnatt etter en kjempekrangel med han sta tullingen jeg stort sett er veldig glad i.

Du har min fulle støtte! Jeg har også en sta tulling som jeg stort sett er glad i

På den meget positive siden så har jeg klart å kvitte meg med helgetilskuddet nå (overraskende fort denne gangen) og satser på en kraftig melkeredusert, alkoholfri tid framover.

Melkeredusert og alkoholfri - en ny diett på gang? Fikk litt assosiasjoner til begrepet hvite dager/uker med det samme

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat