Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-13, 09:02   #18836
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Her er jeg enig med Anarko. Kreta er det veldig billig å bo og det er en fantastisk øy!

Anbefaler også Kreta, har reist der i mange år og har fastboende venner (Kretiske) der nede. Jeg synes ikke det er så dyrt, men jeg går heller ikke på de verste turiststedene og spiser. Det er lett og bli kjent med folk så lenge man er hyggelig og vennlig selv. Har hørt mange som sier at Tyrkia faktisk ikke er så mye billigere lengre. Det er alle mulige typer strender, samt fjell som akkurat nå er snølagt og folk går på ski der Priser på fly7Hotel kommer ann på når du reiser. Kan du reise utenom høysesong kan du gjøre fantstiske kupp og bo veldig godt.

Er det mye turister der, ja det kan jeg love deg men det er det nå gud-hjelpe-meg både i Spania, Tyrkia og Bulgaria også. Det kommer veldig an på hvor du velger hotel og jeg anbefaler på det sterkeste og leie bil og ta seg litt rundt i den lokale faunaen Tør du ta deg litt opp i fjellene og utenfor allfarvei kan du oppleve fantastisk mat, gammel kultur og gjestfrihet. Kan gi deg mange anbefalinger.

Dersom du velger hotell på de største turiststedene, spiser på tursitrestaurantene og følger strømmen som en annen sau, så vil det nok virke som et overturistifisert høl som andre påpekte, men det gjør de fleste sydenplasser spør du meg.

Uansett hvor du velger å reise så er det kun du som kan gjøre det til en flott ferieopplevelse. Det blir rett og slett det du gjør det til selv.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose