Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-13, 09:18   #18826
milena
Seniormedlem

milena sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

Morsomt dette med overnatting i forhold til alder osv. Husker når jeg var 15 overnattet jeg ofte hos en guttevenn, og sov sammen med han, uten noen "ulumskheter". Nå idag er det vel kanskje annerledes, men alt jeg har å si er: om ungdommene deres vil ha sex, så finner de garanter en tid og plass til det Uansett. Det eneste jeg vet om som tips er å sørge for at ungdommen din er klar over hvor viktig beskyttelse er, om de går så langt. Og at du selvfølgelig viser/sier klart ifra at du håper de venter, men om de skulle lure på noe, så må de bare spørre.
Var det min mor sa til meg, og jeg var 19 og i et fast forhold første gang, så hvem vet, kanskje det hjalp til min "sene" debut :-)

Min og, hun mente det generelt om alt gale ungdommer kan finne på. Trengte ikke gjøre det om kvelden/natten - kunne likeså gå ut i storefri og lage trøbbel for meg selv. Så det viktigste var alltid å tørre å spørre. Og var jeg på fest sent, insisterte de at de skulle hente meg. Dette ble ganske populært hos hele vennegjengen siden vi hadde syvseter