Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-13, 09:33   #1201
Bonjævel
Medlem

Medlem siden: Sep 2012
Bonjævel er ny på veien
Wink

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

Bursdagsfeiring avsluttet! Mesteparten av kakerestene i frysen!

Men selvfølgelig, midt i selskapet "velger" jeg å få en reaksjon på medisinøkning... Artig å sitte svimmel og ør, kan ikke akkurat gå og legge meg i åtteåringens bursdag liksom... Håper det er av de bivirkningene som går over og bare er knyttet til oppstart, for denne hjelper... Typisk meg, kanskje den mentale anti-medisin innstillingen min bunner i noe fysiologisk? Det er i hvert fall veldig fysiske reaksjoner jeg får.

Ok, dagens sutring overstått! Hvordan har helgen gått folkens? Ble en liten sprekk på meg i går, og altfor mye lavkarbokake i dag...

Ikke no gøy å få sånn reaksjon på et sånt "utidig" tidspunkt, håper det går bra med deg nå da .

Lavkarbokake er heldigvis ikke det verste du kan "sprekke" på, hvis jeg forsto setningen riktig - unner deg baksten de ganger det gjelder og vanlig kjempegod mat ellers. Jeg laget Kriweb sine alt-mulig lefser i går, delte opp i tre deler og fikk frokost/kvelds i går samt frokost i dag av den. Vet at oppskriften ikke inneholder salt, men jeg må ha bittelittegrann av det så blir den ekstra veldig veldig god med pålegg på.

Bonjævel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF og fokus på proteinkost Svar med sitat