Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-13, 09:55   #513
Lavkarboforlivet
Medlem

Lavkarboforlivet sin avatar

Medlem siden: Jul 2012
Lavkarboforlivet er en juvelLavkarboforlivet er en juvelLavkarboforlivet er en juvel

Sv: PCOS skravletråd

Hmmmm, det kan jo være carisma. Har aldri hørt om det før, men dette er flere år siden. Før jeg begynte fast på lavkarbo og fikk orden på livet mitt som nå MEN det skjedde etter et kortere forsøk med lavkarbo, jeg fikk mensen litt regelmessig igjen etter flere år uten... Så kom den plutselig ikke, og jeg tenkte ikke sånn mye på det først fordi jeg var så vant med å ikke ha den. Men så begynte jeg å føle meg rår et par uker etter at jeg skulle hatt den. Følte meg rett og slett gravid, men trodde ikke jeg var det. Tok test for morro, og det var en soleklar strek da jeg sjekket. Det.var ikke svak, den var godt rosa pågrensen mot rød. Men så skjedde det like etterpå at jeg mista all følelse, og neste test bare 3-4 dager.senere var.blank/negativ.men mensen kom jo ikke heller, så er jo litt derfor jeg undres på om den bare var falsk positiv. Men var ikke sånn at jeg var sikker på å være gravid, men fikk jo først det lille håpet etter den testen, men så skjønte jeg ført at hadde det vært "noe" der, ble det iallefall borte. Men siden vi nå sliter uten en eneste positiv etter et år prøving, lurer jeg på om andre ting er galt også.. kunne jo håpe at eggkvaliteten "bare" er dårlig, slik at pergo kan hjelpe....er eggledere tette er det vel verre... Tror jeg har hatt EN klamydia infeksjon, og kan være.jeg gikk med den opp mot 2-3 år før den ble behandlet. Fordi den soppen til en type jeg hadde da ikke var særlig trofast viste det seg i ettertid....så er redd dette kan ha ødelagt for meg må vel bare be om lap da, slik at de kan sjekke.

Lavkarboforlivet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat