Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-06, 21:15   #1
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Min bror ble frelst på 20 minutter!

Hver gang jeg har snakket med min bror om lavkarbo-kosthold, har han feid det vekk med at deet bare er en "hype".

Men, da jeg var hjemme for noen uker siden, hadde jeg med meg boken "Bedre uten brød" - og jeg ba han lese litt i den. (Han er rundt 10 kilo overvektig.) Han skummet igjennom det han fant interressant i løpet av 20 minutter. Særlig den delen, og bildene, av personen som var undervektig, og gjennom dette kostholdet ble normalvektig overbeviste han.

SAMME kveld sluttet han med all godteri/kakespisingen, og tok ikke potet til middagen. Men han spiser grønnsaker, men ikke brød, pasta, etc. Litt saus unner han seg også, men bare 1 ss.

Snakket med pappa på telefon nå, og bror har måttet lage nytt hull i beltet! Så morsomt! Jeg måtte dog sende han en sms, og ba han sjekke om han var i ketose, og om så var, måtte han ta kaliumtilskudd.

Morsomt!