Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-13, 09:14   #1190
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Oppdatering skal bli vet du! Jeg fikk ingen garanti da, slik de forespeiler man kan få. Kan jo skjønne det siden det var så "lite" å ta av. Må innrømme det "gjorde meg godt" å høre hvor lite det var å ta, selv om 18 cm er mye når det er rundt mage/hofte (hvor jeg alltid har vært størst). I følge dataprogrammet anbefales jeg å gå ned til 67 kg (som har vært mitt må hele tiden fram til jeg endret det for et par uker side). Jeg spurte om det var mulig å få vekk muffinskanten med Bailine, og som sagt hun kunne ikke garantere noe. De selger jo et konsept bestående av kosthold (lavkarbo....), trim/trening og behandling. Siden jeg allerede er i gang med og har på stell både kosthold og trening var det bare behandling som står igjen. Sånn umiddelbart spurte hun om jeg spiste frukt, mel osv. for å evt kunne kutte ut det. Siden det ikke var mer å hente der så får vi se.... Jeg gikk en tur etter behandlingen i går, og det var greit. I går kveld var jeg veldig sliten i kroppen; som om jeg hadde gått veldig langt. Det er sjelden at du finner meg på liggende på sofaen, men der var jeg i går kveld Litt verking i musklene i ryggen; skulle bare mangle det er også dyp muskelmassasje (veldig deilig spør du meg) - noe jeg trenger. Man må/bør ta to ganger i uka fram til mål er nådd; jeg kjøpte 10 behandlinger (kr 3900,-) og det blir fram til påske. Er veldig spent selv også!!

Jeg tok meg selv tilbake forrige dagen, og dag 1 (i går) ble gjennom med glans! I dag viste vekta 69,5 igjen, etter å ha vist 1,3 kg mer den siste uka Så fort går det altså når jeg spiser feil/for mye mat. Mye er vann, men ikke alt dessverre. Så den siste kiloen må jeg jobbe med igjen. Egentlig går vi ned mye mer enn vi gjør - vi går jo ned de samme kiloene mange ganger

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat