Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-13, 08:10   #42
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Februartråden 2013

Jeg er trøtt, har vært oppe siden kl 06.30 i går... Ikke med vilje altså. Men minstejenta er på søv eeg= være våken fra kl 02.00 og på eeg kl 08.00. Og jeg klarte jo ikke å sovne før klokka 2, så jeg har vært våken hele natta.
Og det merkes på kroppen: Vann i kroppen, verking osv. Jeg har drukket et par krus med buljong og de hjelper kanskje ikke helt på vannansamlingen. Kjenner jeg samler vann, jeg har drukket masse vann og kaffe og det kommer ikke ut så mye som det burde. Dokka får sove kl 8 og i bilen hjem, jeg klarer ikke å sove i bil, så jeg kommer vel bare til å skravle hull i hodet på mannen.
Jeg har spist litt mye mat som er på kanten de siste timene, kjøttboller fra coop, 2 baconburgere fra varmedisken, og attpåtil knekkebrø(frø) og yoghurt og cottage cheese. Hver for seg ikke galt, men alt sammen på et døgn blir litt mye feil, totalt feil karbokilder. Og grønnsaker har vært en saga blott. Men dette har jo ikke vært et vanlig døgn, så jeg har ikke dårlig samvittighet.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat