Tråd: I DAG har jeg
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-13, 21:32   #379
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Så det er vondt? Mamma skal kanskje begynne påpekt for artrose.

Jeg har vært hos min høyt aktede manuellterapeut! My hero! Ikke bare digg det heller, men no pain no gain... Det må være litt vondt for å være godt... Eller no

Ja, det var vondt. Det er "tapping" inn mot det ømrådet som allerede er ømt og for min del i nærheten av albuen og når han kom mot beinet fikk jeg "ekko"-smerter på motsatt side av armen i forhold til der han jobba... Ekkosmertene var verre enn når han jobbet rett på sene/muskel da.

Du kan også tipse moren din om å sjekke ut om tilskudd av glutamin (forstadiet til)/glukosamin og msm kan hjelpe henne.
http://www.doktoronline.no/qa/forum/32/qa3759267.html Noen har også bedring av gurkemeie... uten at jeg vet noe særlig om det.

Når det gjelder godvondt eller vondt-for-godt så foretrekker jeg helt klart lavspenten og mikrobølgedingsen så langt. Hva som virker mest finner jeg ut snart.