|
Sv: Januarstartere
Opprinnelig lagt inn av L@dy jojo, her.
Huff da,,,ikke noe godt å ha slike smerter. Vet du hva de kommer av?
Om du søker på pcos inne på forumet finner du mange fine informative tråder rundt dette. Anbefaler deg å lese tråden "pcos-skravletråd" som ligger under PCOS og karbohydratkontroll.
Jeg fikk utrolig mange svar av å lese alle tråder jeg kom over her inne. Det var maaange biter som falt på plass :-)
Om du legger inn alt du spiser på diett.no eller lignende program, så ser du fort om du spiser riktig i forhold til fett, proteiner og karber.
For meg er det viktig å drikke vann, spise masse grønnsaker (myyyyyye) og holde litt tilbake på fløten.
Håper du snart føler deg bedre. God bedrings klem fra meg 
Takk for det. Jeg er fremdeles ikke bedre dessverre og begynner å bli ganske bekymret. Samboeren min prøver å få i meg riktig mengde av fett, salt, vann osv. i håp om at det skal bedre seg. Jeg følte jo meg ganske så bra i begynnelsen da jeg startet på dietten, men nå er det ganske så ille. Blir litt desperat og vurderer å gå til legen, men redd hun skal si at jeg må slutte på dietten. Jeg skal ta en titt på PCOS trådene her inne. Kanskje jeg finner ut noen gode tips.
Skremte meg selv litt da jeg leste en nettside i går. Jeg har ikke diabetes, men det med ketoner og slikt går jo i hop med dietten. Tror du dette kan være noe vi på ketose-dietten kan utsettes for? - Hvis man er uheldig?
http://www.nettdoktor.no/sykdommer/f...orgiftning.php
|