Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-13, 16:49   #79
Kula
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2006
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Hva tåler dere av kos?

Opprinnelig lagt inn av Sweet Pink Kitty, her.

Du skriver jo selv at det er betenkelig. Du har ingen rett til å være betenkt, for du har ingenting med hva jeg velger å bedrive.

Joda, jeg kan være så betenkt jeg bare vil om akkurat det jeg ønsker å være betenkt om. Jeg har gitt uttrykk for at jeg syns det er betenkelig at sukker gir livsglede – for det var det jeg skrev. Jeg har ikke et eneste sted i denne diskusjonen gitt uttrykk for at koblingen mellom mat og kos er feil.

Det jeg har gitt uttrykk for er at koblingen mellom søtt og kos er uheldig for mange. Og dette er beviselig sant, selv om du ikke ser problemet. Jeg gjør oppmerksom på at jeg IKKE sier at dette er et problem for DEG eller at det er et problem for ALLE.

Mindre teskjeer enn dette har jeg ikke. Hvis du fremdeles ikke forstår hva jeg skriver, vet jeg ikke hvordan jeg skal uttrykke meg.

-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat