Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-13, 17:38   #1
Ziltoidia
Seniormedlem

Ziltoidia sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 35
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Kaller alle damer fra 20 til 60 år

ALLE DAMER FRA 20 TIL 60: https://qtrial.qualtrics.com/SE/?SID=SV_cuX3VS8nJt3wQkt

Jeg studerer psykologi på et universitet i London, og akkurat nå driver vi med et prosjekt hvor vi skal utarbeide et psykometrisk spørreskjema. Det høres sikkert ille avansert ut, men det er rett og slett en liste med utsagn som du skal si deg enig eller uenig i. Ikke verre.

Spørreskjemaet er på engelsk, men jeg hjelper GJERNE med å oversette og forklare det du eventuelt ikke skulle forstå. Men utsagnene er korte og lettfattelige, så jeg tror du kommer til å klare deg helt fint. Det kreves ingen ekspertise eller utlevering av svært privat informasjon.

Undersøkelsen er fullstendig anonym. Om du allikevel synes det er ubehagelig å sende den til meg, foreslår jeg at du får en eller to andre damer du kjenner til å fylle den ut også, så kan dere sende dem inn sammen, og jeg vil ikke vite hvilke svar som tilhører hvem. Slik får jeg flere deltagere også (trenger minst 100, hjelp).

Setter kjempestor pris på hjelp! Undersøkelsen skal foregå om en uke, så da kontakter jeg deg om du skulle melde din interesse.
Spre gjerne ordet! Jeg trenger som sagt over 100 deltagere.

(PS spørreskjemaet har i seg selv ingenting med alder eller kjønn å gjøre.)

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg

Sist redigert av Ziltoidia : 17-02-13 kl 15:30.
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat