Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-13, 10:44   #20
MAR
Medlem

MAR sin avatar

Medlem siden: May 2010
MAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snill

Sv: Hva slags fôr gir du katten din?

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Har opplevd det samme på mer enn en butikk, enda verre er de når dyrlegen insisterer på at kattene skal ha diettfor med masse korn, ris og mais i, men de skal vel selge litt de også.

Ja, man burde da kunne forvente at veterinær/en som driver dyrebutikk/oppdrett etc. bruker litt (helst en god del, faktisk!) tid på å lære om det de jobber med. Og i alle fall burde de ikke stå og insistere på at de vet hva de snakker om hvis de åpenbart er langt ute på jordet.

Denne mannen anbefalte meg en tørrfortype for steriliserte katter - konseptet er vel i utgangspunktet fint det, men den typen han anbefalte hadde mais, ris og soya som nummer 1, 2 og 4 på ingredienslisten. Jeg føler det er ganske uholdbart, altså. Da er det ingen tvil om at den typen pus har fått til nå er mye bedre, selv om jeg er interessert i å sjekke ut litt mer nøye nøyaktig hva han får i seg og hvor det eventuelt kan gjøres forbedringer.

MAR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat