Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-13, 13:40   #57
Kula
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2006
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Hva tåler dere av kos?

Opprinnelig lagt inn av Sweet Pink Kitty, her.

Jeg ser ikke helt hvorfor jeg skal gjerne koblingen mellom kos og mat jeg da men, men så har det aldri vært et problem for meg heller.

Hmmm... jeg har i hvert fall ikke anbefalt deg å fjerne koblingen mellom kos og mat. Det jeg har vært kritisk til er å definere kos som inntak av sukkerbomber. Du nevnte jo nettopp dette som din definisjon av «skikkelig kos»:

...når jeg definerer skikkelig kos, så er det mat jeg vanligvis ikke kan spise i det daglige.

Med mat du vanligvis ikke kan spise i det daglige, har jeg forstått som mat som inneholder mye sukker og som gjør blodsukkeret ditt ustabilt. Mulig jeg har misforstått?

Pleier du å reagere på uenighet i diskusjon på denne måten?:

Fy og fy, jeg er et forferdelig tåpelig menneske som følger min egen kropp og vet hva jeg faktisk tåler.

Jeg har i hvert fall ikke gitt deg noen grunn til å få et slikt dårlig selvbilde, jeg sier tvert imot at:

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Nå virker det jo som om du har stålkontroll på de enogtredve kosedagene dine i året, så det er jo helt sikkert ikke noe problem for deg.

Jeg har åpenbart tråkket på noen ømme tær, og det kan være bra en gang i blant å finne ut at man faktisk har ømme tær...

Kos dere videre, jeg vil bare avslutte med essensen av hva jeg har forsøkt å få frem i denne diskusjonen.

For veldig mange er det svært uheldig at definisjonen av "skikkelig kos" er inntak av ting som kjører blodsukkeret i været.

Hverken mer eller mindre...

-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat