|
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?
Huff. På en måte er det godt å høre at det går opp og ned med andre også. Men snart våres det og da blir alt bedre, ikke sant?
Jeg har vært på hyttetur i helga med vennegjengen og det der bare en ting å si - jeg hadde det gøy, men kroppen min likte det ikke. Masse opp i vekt til tross for ok mat og skiturer (men altfor mye drikke og det tåler jeg dårlig - ikke hangover, men 2-3kg væske, kranglete søvnrytme osvosv).
Lyspunktet er at både tennisalbuen og golfalbuen likte en helg uten pc - og jeg fikk bekreftet at strikking går greit.
Treningen min har gått et hett sted oppi dette - den er iallfall ikke til stede her. Men ble da iallfall 3 timer med aktiv dansing i dag. Kjenner at det går rett vei, men det er bare å konstatere at festing bør begrenses til sjelden og kun 1 dag i slengen. Selv om det er utrolig gøy så er det ikke verdt en uke i ulage i etterkant. For å avslutte positivt da så er magen i orden (har vært et stort problemområde i flere år, og når den tåler en sånn helg så har den virkelig blitt BRA) og jeg holder meg melfri - dvs ingen bihuleproblemer.