Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-13, 23:15   #1163
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Huff. På en måte er det godt å høre at det går opp og ned med andre også. Men snart våres det og da blir alt bedre, ikke sant?

Jeg har vært på hyttetur i helga med vennegjengen og det der bare en ting å si - jeg hadde det gøy, men kroppen min likte det ikke. Masse opp i vekt til tross for ok mat og skiturer (men altfor mye drikke og det tåler jeg dårlig - ikke hangover, men 2-3kg væske, kranglete søvnrytme osvosv).
Lyspunktet er at både tennisalbuen og golfalbuen likte en helg uten pc - og jeg fikk bekreftet at strikking går greit.
Treningen min har gått et hett sted oppi dette - den er iallfall ikke til stede her. Men ble da iallfall 3 timer med aktiv dansing i dag. Kjenner at det går rett vei, men det er bare å konstatere at festing bør begrenses til sjelden og kun 1 dag i slengen. Selv om det er utrolig gøy så er det ikke verdt en uke i ulage i etterkant. For å avslutte positivt da så er magen i orden (har vært et stort problemområde i flere år, og når den tåler en sånn helg så har den virkelig blitt BRA) og jeg holder meg melfri - dvs ingen bihuleproblemer.