Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-13, 11:11   #18655
Annala
Medlem

Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Ringerike
Annala har en fantastisk aura rundt segAnnala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Først, Takk for at dere prøver å gi råd Men sårene jeg snakker om er inne i munnen. Store og hyppige sår. Munnsår utvendig tror jeg nesten ikke hun har hatt. Har vært hos legen en rekke ganger, og spurt reguleringstannlegen. Først trodde vi at det kunne være en slags reaksjon på reguleringen, at hun ikke klarte å holde det ordentlig rent. Men hull osv har ikke vært noe problem. For 1,5 år siden var hun ferdig med reguleringen, men har fortsatt en "gulltråd/stang" på innersiden av tennene. Sårene har fortsatt å være der

Tenkte om det kunne komme av B12 mangel, men etter ett år med B12 er det heller ingen forskjell. Pappan hennes sliter også endel med slike sår, men når han tar en røyk (festrøyker) blir de borte. Heldigvis synes dattern på 17 at det er veeel drastisk å begynne å røyke for å få bort sårene...hehe

Men igjen, hun plages fryktelig med disse. Legen ga henne noe blå væske i en bitteliten flaske. Dette var veldig sterkt, og kan visst ikke kjøpes. Problemet er at det gjør inni h..... vondt Skulle kun smøres rett på sår med ett lite stryk, og ikke mer.

Kanskje er det bare noe hun må leve med, men siden dere o'kloke hoder har svar på så mangt var det ihvertfall verdt å spørre

Annala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse