Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-13, 18:04   #25
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Skeier dere ut innimellom?

Opprinnelig lagt inn av Stella27, her.

Jeg vet ikke helt om denne i utgangspunktet var rettet i mot meg? Men jeg velger i hvert fall å svare der etter. Om man ønsker å ha en dag eller to en sjelden gang hvor man velger selv å spise litt høyere opp på "karbo skalaen", så er vel det opp til hver enkelt? Jeg ser ikke helt problemet med at vi som voksne mennesker tar forskjellige valg innen for lavkarbo. Men, var den ikke rettet mot meg, eller at jeg har misforstått, så trekker jeg det mer enn gjerne tilbake.

Som du ser så quoter jeg Yrla. Og jeg sier vel ikke at man ikke skal skeie ut. Sier at om man klarer å skeie ut så gjør man det og at hvis man IKKE klarer det uten å ta helt av, så bør man la det være.