Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-13, 01:25   #30
sonim
Medlem

Medlem siden: Jan 2013
sonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snill

Sv: Hva tåler dere av kos?

Nellie: Ja, liker tro jeg er temmelig gjennomsnittlig med hormoner. Jeg er jo selv en fitnesstilhenger, dog ikke en som konkurrerer, men lærer mye av deres måte å både trene, planlegge og strukturere trenings-/kostholdshverdagen. For meg handler mye om å legge en plan og holde seg til den. Ikke alltid enkelt med unger, jobb og holde orden i et hus. Men jeg er nok særdeles disiplinert og det har jeg nok hentet litt fra andre fitnessutøveres "mindset".
Ser at mange her inne fokuserer mye på sin overvekt fremfor trening og kosthold. Lavkarbohydratredusert kosthold appellerer kanskje mest til de med overvektsproblemer, men flere også normalvektige burde spise mer naturlig og få effektene på helse av et slikt kosthold. Jeg synes det er synd at lavkarbo forbindes med overvektige mennesker fordi det fjerner noe av hensikten med lavkarbo og trening etter min mening.
Det er forøvrig utrolig mange i fitness og treningsmiljøer som spiser ren og naturlig mat med fokus på et karbohydratredusert kosthold i bunn. Men er man disponert arvelig eller genmessig for overvekt så må man jo være dobbelt så nøye med hva man spiser og da kan man jo ikke ta lettvinte løsninger heller dessverre.

sonim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat