Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-13, 08:11   #429
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg har fått time på kvinneklinikken allerede om tre uker. Gruergleder meg! Jeg tror at de først og fremst blir å svi bort slimhinna, men det gjør de nok ikke der og da. En bekjent av meg som ergynekolog sa at jeg først måtte få ei sprøyte for å forberede kroppen på denne seansen. Så først etter seks uker kan de svi. Hva er dette med kropp og 6 uker? Er det noe som er nedfelt i gamle ritualer???

HVA??
Både Dolsi og jeg gjorde dette for ca et år siden og ingen av oss måtte ha noen sprøyte!
Jeg var på gyn.pol 8. desember og pga julen ble ikke hinnen fjernet dagkirurgisk før 17. januar. Ikke noe stor greie. Blødde litt mer enn normalt med det samme. Fikk piller som stoppet det fort og effektivt og siden har jeg som sagt ikke blødd mer enn at jeg ikke har trengt mer enn truseinnlegg en dag eller 2. Og det bare for sikkerhets skyld.