Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-13, 09:22   #2
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Mens på ketolyse

Hm, jeg er ikke noe ekspert på dette, jeg har hatt regelmessige blødninger og aldri noe tull, før siste barn ble født for 6 år siden og jeg begynte på cerazette som jeg måtte gi opp pga 3 uker mens hver 3.måned. Så brukte jeg p-ring som funka i grunn greit helt til i vår, da jeg i blandt ikke blødde når jeg skulle, noen ganger blødde jeg i to uker, andre ganger 1 dag. Jeg turte ikke bruke den mere, for jeg holdt på å få noia av å lure på om jeg var gravid eller ikke( tross overvekt ble de to siste barna til på første forsøk, bmi på over 40 begge ganger). Nå har jeg hatt to perioder som de var for 6 år siden, 26 dager i mellom, 5 dagers blødning og sexlysta er tilbake.
For min del virker det som om hormonprevensjon fucker opp mere enn kostholdet.

Men jeg har lest erfaringer om folk som forteller om litt tull de første månedene før det roer seg.

Lavarbo er jo feks super kost for de med pcos.

Det er lov å kutte pillene i 2-3 mndr og se hva som skjer, om dette fortsetter. For meg funka p-ring greit i 4 år, før det ble bare tull med blødninger og manglene sexlyst.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat