|
Sv: Januarstartere
Gressenka, jeg er ganske sikker på at du kan ta den magnesiumen, den er også anbefalt av Torkil og med i "ketolysepillene".. Selv tar jeg alle de + omega3 (naturlig fra polarol og anbefaler den til ALLE) + b12 +jern +tranebær.. Blir noen piller i.l.a. dagen men da får jeg i meg det jeg trenger..
Og jeg har fått en opptur igjen og mer overskudd etter at jeg startet på jern igjen, som jeg ble tipset om. Herlig å kunne slenge ut litt frustrasjoner og få så mange gode tilbakemeldinger! Har også fått i meg mer fett, da i form av oljer i salat osv, og spiser mer salat til lunsj. Sliter fortsatt litt med proteiner, men føler den værste sulten som jeg klaget over har bedret seg..
Så.. Nå har jeg vært fire uker på lavkarbo og tenkte å oppsummere litt for meg selv her..
Vekt: 69kg ned 6kg
Mål:
hals: 32cm ned 0cm
arm: 28cm ned 0,5cm
bryst: 73cm ned 6cm
midje: 70cm ned 17cm
hofter: 92cm ned 7cm
rumpe: 98cm ned 6cm
lår: 55cm ned 5cm
totalt ned 41,5 cm på kroppen!!
BMI har gått fra 24.78 til 22.80!
Jeg må bare si at jeg er så fornøyd og ikke minst superstolt over meg selv. Merker det aller mest på magen, og jeg kan ikke tro de forandringene kroppen har gått igjennom på bare en måned med ketolyse. Hadde en skikkelig nedtur for en uke siden, men ble plukket opp igjen takket være DERE!
Er litt fysen på noe å putte i munnen og siden jeg skal bake til bursdag i helgen tror jeg fristelsen bare blir litt for stor. Har planlagt en sprekk på én kanelbolle.. Hehe..
Tok noen før-bilder for en måned siden og tenkte kanskje ta nye bilder i.l.a helgen??
Nå tenker jeg at tiden er inne for å legge på bittelitt mer kh, da i form av en bær-smoothie med egg og litt fløte. Har alltid spist dette til frokost tidligere og begynner å bli mektig lei av egg.. Tenker også at dersom jeg legger på bittelitt mer kh i løpet av en dag får jeg det overskuddet jeg trenger til å komme meg på trening. Håper å fortsatt holde meg i ketolyse en liten stund, men det tar jeg litt på sparket. Har uansett planer om å bli her inne en stund til.
Stå på videre alle sammen! Husk at en sprekk er en sprekk, og det er ikke den sprekken som er avgjørende, det er det du spiser alle andre dager. Synes alle er så superflinke her inne!

|