Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-13, 14:41   #15
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Hva slags fôr gir du katten din?

Trude Mostue har sagt at katter skal gå på Catkins dietten
Desverre har jeg en samboer som ikke er helt enig i å fore med rå proteiner/fett, så vi har kjøpt Eukanuba tørrfor siden det kom ut som best i test. Gir lite kattevåtmat siden mye av denne inneholder mye salt.

Vi adopterte snuppene for et par uker siden. De er kastrerte, 2,5 år og utekatter. Vi har nettopp begynt å slippe de ut igjen så jeg regner med at utover våren kommer det nok til å gå med en del småvilt Selv om vi bruker litt "feil" for, merker jeg at de spiser mindre, ikke er så oppblåste i magen (fiser ikke så mye ) og virker raskere. Tror ikke det blir fanget så mye enda for de er ute bare korte perioder om gangen, er fortsatt veldig kontaktsøkende.

HAr tenkt på å fore de mer og mer med naturlig mat, har tilgang på diverse fra slakter som jeg kan få til en billig penge.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat