Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-13, 19:15   #5
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva slags fôr gir du katten din?

Han har til en hver tid Royal canine tørrfôr i skåla, jeg rasjonerer ikke - det klarer han sjøl. Det er fôret med definitivt størst andel animalsk protein og minst mulig uhumskheter som fyllstoff. I tillegg spes det på med tunfisk, eggeplomme, kotelettbein som han kan gnage skikkelig på (og slenge rundt i alle avkroker av kjøkkenet) og -avskjær, også av kylling, litt lettkokt sei og en og annen kjøttslintre. Alltid rått, alltid ubearbeidet og fritt for salt og tilsetningsstoffer. Og så klart, rent vann hver dag.
Katta er slank, blank i pelsen og sunn sprek som ei loppe! Han går ute hele året, så det går nok i litt mus og småfugl også, tenker jeg. Ja, i tillegg til de han donerer sin ambivalente husmor, da.

Skal jeg spise sunn mat som er riktig for meg, skal katten det også.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat