Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-13, 18:00   #2
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hva slags fôr gir du katten din?

Young Female, Royal Canine - det feteste foret. (Muligens med unntak av dieforet for hunnkatter, men det er det nok stor forskjell på ellers også.) Og ikke nok med det... det står alltid mat framme.
Jupp. De er litt "i godt hold" om vinteren, men om sommeren går de det av seg igjen. Våre katter er dog ute iallfall 8 timer i døgnet (i garasjen om natta) og mer om sommeren, så de har en del aktivitet. Merker forskjell når det er så kaldt at de er i garasjen hele natta, kan man si. Da er de "fulladet" når de kommer inn.

Vetrinæren vil (når vi har vært der på vinteren) at jeg skal ta et magrere for, jeg nikker, og smiler og handler det samme neste gang jeg er innom. Jeg ser ingen vits i å kjøpe for som de må spise mer av for å bli mette og jeg har IKKE tenkt å begynne å begrense dem.

Skulle gjerne hatt dem over på mer naturlig for, men det har ikke ført til stor begeistring. Derimot får de daglig egg (iblandet litt "gourmet gold mousse" for smakens del). Det gjør pelsen mye blankere og finere.