Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-13, 19:48   #21
Mat for sjelen
Medlem

Mat for sjelen sin avatar

Medlem siden: Feb 2012
Mat for sjelen er virkelig snillMat for sjelen er virkelig snillMat for sjelen er virkelig snillMat for sjelen er virkelig snill

Sv: Sukkerfrie Marshmallows (bilde)

Opprinnelig lagt inn av Odde, her.

Hmmmmm...... Sikkert en feil, ble ikke fluffy, mere fast i fisken. Kanskje for mye gelatinpulver - brukte måleskje og en pose ble 2,5 skjeer. Eller ikke pisket nok - men mener det var ca 10 min.

Nye forsøk må til - for selve smaken var slettes ikke ille

Odde

Tror nok helst det kan være at du har hatt i litt for mye gelatin Er litt usikker... Du skal piske så lenge at du er mer eller mindre døv og ser mannen med ljåen Neida, bare tulla Men, du skal i alle fall piske leeeenge. Du ser på massen når du har pisket lenge nok... Da er den relativt stiv... Bruker å stoppe når det ikke "skjer mer", hvis du skjønner hva jeg mener
Det er så stor forskjell på hvor effektive de ulike maskinene er, så 10 minutter er ikke alltid nok... Men, tror jeg kan garantere at du ikke kan piske for lenge i alle fall

Ta en titt innom bloggen min for flere bilder, oppskrifter og kanskje litt matinspirasjon - og kikk gjerne også på boken min...
http://sjelemat.blogspot.com/
Mat for sjelen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF Svar med sitat